منتدى جامعه جنوب الوادى بقنا
حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 R2

عزيزى الزائر انت الان موجود بمنتدى جامعه جنوب الوادى بقنا,

نرجو منك الاشتراك , لكى تستفيد بخدمات المنتدى.
ملوحظه:لو سمحت بعد الاشتراك اذهب الى اميلك لتفعيل عضويتك
حتى تسطيع الاستفاده الكامله.......
حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 R2

عزيزى الزائر انت الان موجود بمنتدى جامعه جنوب الوادى بقنا,

نرجو منك الاشتراك , لكى تستفيد بخدمات المنتدى.
ملوحظه:لو سمحت بعد الاشتراك اذهب الى اميلك لتفعيل عضويتك
حتى تسطيع الاستفاده الكامله.......
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة

عمرعبدالغفارحامد
عبدالرحمن محمد على
manchester
mido_lorn
xman
angel love _ ahmed
تامر
sandy38
روفيدة
The Punisher
توتا 92
محمد صلاح محمد دياب
starwoman
soa
Ernest Hemingway
zamallekawaya 4 ever
THE KING
joker
آيسآف
tena
ifimtm
واحد من النااس
HAZEM_LUXOR_TMO7YANA
حسين صبرى
amr_hazawy
el sa3eedy
الشلالى
nosa-nosa
ahmed khairy
امنيه
محمد الشاذلي
35 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
THE KING
مشرف قسم اخبار الدنيا من هنا وهناك
THE KING

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1390
دعاء المنتدى : سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 24, 2009 1:22 am

حاجه مقرفه فعلا,,, بالذات لما الواحد يكون متأخر
tena
كبير المراقبين العامين
كبير المراقبين العامين
tena

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1519

حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 24, 2009 1:54 am

على فكرة ياكنج انت مالكش سلطة تخرجنى من المنتدى وبعد كدة انا بقول رايى فى موضوع مكتبوب لكن مش معقول الاقى استهزاء من قبل بعض اعضان المنتدى كل واحد حر فى راية وانا بكتب رايى ومش مستنية حد يعلق علية بطريقة مش كويسة
HAZEM_LUXOR_TMO7YANA
عضو فضى
عضو فضى
HAZEM_LUXOR_TMO7YANA

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 565

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 24, 2009 6:25 am

tena كتب:

قربتى دخلت الجامعة وعادى طلعت الكارنية وكان فى ولد وراها وطلع الكارينة لكن علشان قدر ربنا الظابط ماسكة وفتشو لقى معاة حاجة زى القنبلة اللى هى ممكن تموت 30 شخص من حواليها

هههههههههههههه استني وحيااااتك لما اضحك شووووووية هههههههههههههه لا لا مش من حقك يا اساف هههههههههههههههههه قنبلة ههههههههههههههههه لا لا لا مش معقولة و30 واحد بس انا مرة واحد صاحبي دخل الجاامعة وكاانت معااه قنبلة نووية هههههههههههههههههههههههه قال قنبلة قال

يا ماااااااان احزفهم كلهم ههههههههههههههه قال قنبلة ههههههههههههه لا لا لا ههههههههههههههههه يا ريت صحبتك اللي كان الواد وراهاا معاه قنبلة تخليهاا تيجي تشترك معااناا في المنتدي ههههههههههههه قنبلة هههههههههههههههههه Laughing Laughing Laughing Laughing

قنبلة بردوا ههههههههههههههههههههه
zamallekawaya 4 ever
نائبة المدير العام
نائبة المدير العام
zamallekawaya 4 ever

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 12438

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 24, 2009 3:59 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه

انا بقي ديمااا متعوده ع اني اقف مع الحرس لان الكارنيه ديما بضيع بس بيخلوني ادخل ومعايا صحابتي ف معهد الحاسب كمان بتدخل ومش بيباخدوا بالهم وكمان ديمات بقف ابص ع الكارانيه ع البواب ومره لقيته واحد من الحرس كتب ورقه وخلاني امضي عليها وبعد كدا ادني راااح مقطع الورقه وقالي خلاصوبعدين انتا تحس كدا انك داخل ع الامن الدوله علي بيت وزير مش داخل كليه
كله بالتساهيل ع الفكره

ولا كمااااااان الامن بتاع الكليااات سيبك انت

يلا ربنا يوفقهم ويهديهم علينااا
THE KING
THE KING

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1390

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 24, 2009 4:27 pm

tena كتب:
على فكرة ياكنج انت مالكش سلطة تخرجنى من المنتدى وبعد كدة انا بقول رايى فى موضوع مكتبوب لكن مش معقول الاقى استهزاء من قبل بعض اعضان المنتدى كل واحد حر فى راية وانا بكتب رايى ومش مستنية حد يعلق علية بطريقة مش كويسة

انا معاكي ان في ناس بتستهزء وبترخم,,, بس انا عاوزك تكوني اكبر من كدة ومترديش عليهم ,,
وانتي ممكن تبلغي المشرف لو حد عمل معاكي كدة,,,

انا بحترمك يا تينا لانك من الاعضاء النشطاء جدا في المنتدي,,, لاكن في موضوع اني مقدرش واني ملييش سلطه (هههههههه)

انا بس كنت بهدي الموضوع مابنكم بشئ من الفكاهه,,,,
HAZEM_LUXOR_TMO7YANA
عضو فضى
عضو فضى
HAZEM_LUXOR_TMO7YANA

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 565

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 24, 2009 5:44 pm

ع رأيك زمالكوية كلهااا تسااهيل

الا صح هوه انت مش واخده بالك من موضوع القنبلة دي الللي فوووق
Ernest Hemingway
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
Ernest Hemingway

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 757
دعاء المنتدى : اللهم ارحم استاذي الفاضل و ابي الروحي و مثلي الأعلي دكتور حسن يونس... و اجعله في رحابك و ادخله فسيح جناتك و ارحمه برحمتك الواسعه يا الله....تبقي بقلبي و بمخيلتي و ذاكرتي يا استاذي الفاضل و اجمل من تتلمذت علي يديه....ابنك المخلص " سيد"

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 16, 2009 8:13 pm

كل ده ع الحرس ز.....الحرس دول اخرهم تقولهم انا معايا دعوه من عميد كليه مذا بس يكون معاك الدعوه فعلا لاحسن تترفع.. وتدخل عادي..ده لو انت مش ف الكليه

بس الراجل كان بيتكلم علي دخول التاكسيات للجامعه البنات بيدخلوا عادي بس الشباب لا

بس انتوا حورتوا الموضوع خالص
soa
عضو فعال
عضو فعال
soa

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 50
دعاء المنتدى : سبحان الذى سخر لنا هذا وما كنا له مقرنين وانا الى ربنا راجعون

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 12, 2009 3:16 am

الحرس مرفوض بالكلية
starwoman
لسه عضو جديد
لسه عضو جديد

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 7
دعاء المنتدى : اللهم إني أسألك برحمتك التي وسعت كل شيء أن تغفر لي ذنوبي

مُساهمةموضوع: السلام عليكم   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 12, 2009 2:37 pm

السلام عليكم ان كان على الواسطة بقى ده انا بشوف طلبة بتدخل بموتوسيكلات رسنج سباق يعنى وسمعت كمان انهم عاملين تصاريح بس مش لاى حد بصراحة انا مش عارفة اقول ايه يلا الحمدلله
محمد صلاح محمد دياب
لسه عضو جديد
لسه عضو جديد
محمد صلاح محمد دياب

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 1

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 21, 2009 5:29 am

انا امبارح كنت داخل ومعايا كارنيه اتحاد الجامعة ومكتوب انى امين اتحاد التربية النوعية وواحد غبى بيقولى لازم الكارنيه عشان يعرف انا انتساب ولا انتظام ؟
فيه غباء اكتر من كدة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توتا 92
لسه عضو جديد
لسه عضو جديد
توتا 92

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 3

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 30, 2009 12:21 pm

انا جديدة فى المنتدى وجديده فى الجامعه بردو انا لسه فى سنه اولى وبصراحه المعامله زى الزفت وفى ناس من جامعات تانى مش بيشكرو فى جامعتنا خالص والناس الى من بره قنا مضايقنهم الحرس بردو ياريت نلاقى حل للموضوع ده Crying or Very sad
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 30, 2009 1:00 pm

طبعا يا قمر توتا لازم كده علشان نحافظ علي نظام الجامعه لازم نلاقي شويه اهتمام من الحرس

وثانيا انا الصراحه عمري ما شوفت حرس بيغلس علي طالب او طالبه هوا علشان بيقولكم في الكارنيهات يبقي بيغلس عليكوا ؟؟
The Punisher
عضو فضى
عضو فضى
The Punisher

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 697
دعاء المنتدى : اللهم من اعتز بك فلن يذل،
ومن اهتدى بك فلن يضل،
ومن استكثر بك فلن يقل،
ومن استقوى بك فلن يضعف،
ومن استغنى بك فلن يفتقر،
ومن استنصر بك فلن يخذل،
ومن استعان بك فلن يغلب،
ومن توكل عليك فلن يخيب،
ومن جعلك ملاذه فلن يضيع،
ومن اعتصم بك فقد هدى إلى صراط مستقيم،
اللهم فكن لنا وليا ونصيرا، وكن لنا معينا ومجيرا، إنك كنت بنا بصيرا

اللهم صل و سلم و بارك علي سيدنا محمد و علي آله
و صحبه و سلم و الحمد لله رب العالمين

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 30, 2009 9:12 pm

الصراحه بالنسبه للحرس الجامعى لو نظرنا للموضوع والمساله ككل هنلاقى المعامله الكويسه للطلبه تغلب على المعامله اللى مش ولابد فياريت نسيب السلبيات ونشوف الايجابيات ...
انا مش بنكر ان احيانا بتحصل قدامى معامله وحشه من الحرس تجاه احد الطلبه بس دا من حقه لانه هو بيطلب من الطالب الكارنيه بتاعه وخصوصا الايام دى زى ما انتوا عارفين .... وربنا يسهل
روفيدة
عضو فضى
عضو فضى
روفيدة

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 453
دعاء المنتدى : سبحانك اللهم وبحمدك
الحمد لله علي كل خير

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2009 12:33 am

موضوع جامد صراحه انا طول الثلاث سنوات في الجامعه عمر الحرس ماكلمني الحمد لله

بس السنه دي سمعت انهم بيدققوا في الكارنيهات عشان انتظام وانتساب قال يعني ححددوا يوم لانتساب

انا هعذرهم في الحته دي كتر خيرهم هيبصوا في كام كارنيه ربنا يحاسبهم بضميرهم

ربنا يوفق الجميع يارب flower
sandy38
نائبة المدير العام
نائبة المدير العام
sandy38

انثى
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 12691
دعاء المنتدى : قل لن يصيبنا الا ما كتبة الله لنا

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 06, 2009 5:44 pm

والله الحرس دول عليهم تناكة رهيبة وخصوصا الضباط (الرتب الكبيرة)يحسسوك اني انت واقف مع رئيس الجمهورية
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 11, 2009 10:41 pm

يا جدعان انتوا ايه مش عارف واحد مش بياجي في يوميه عايزين يقوله ايه روح يا حبيب امك وتعالا في يومك

يا جدعان اعقولها شويه ونبي وبلاش تجيوا في سيره الناس
تامر
عضو برونزى
عضو برونزى

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 204

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد نوفمبر 15, 2009 12:10 pm

يعنى موش كلهم كد يا جماعة وبعدين هى حظ الى حظو وحش يوقع معا واحد يتنك عليه
انا حصلتى معاى مرة واحدة بس لما كونت لسه مستجد فى سنة اولة والحمد لله محصلتشى تانى
http://www.rannat.com/poly/?goto=moderator&id=463422
angel love _ ahmed
عضو فعال
عضو فعال
angel love _ ahmed

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 38

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت فبراير 06, 2010 4:43 pm

هى كلمه واحده مفيش غيرها
الكــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوسه
xman
عضو فضى
عضو فضى
xman

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 514
دعاء المنتدى : استغفر الله العظيم الذى لا الة الا الله واتوب الية اللهم انت السلام ومنك السلام تباركت وتعاليت ياذا الجلالة والاكرام

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت فبراير 06, 2010 4:54 pm

هههههههههههههههههههههه
mido_lorn
مشرف تجمع طلاب تجاره انجلش
mido_lorn

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 248
دعاء المنتدى : rbna ykrm kol a3da2 elmontda dh

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد فبراير 14, 2010 5:10 am

لا يابرنس انا مش معاك هو مفيش تناكه ولا في مشاكل ولا في حرس من اصله ده انت لو معاك كارت ميناتل او حتي مرحبا ممكن تدخل بيه
manchester
مراقب عام الكليات الأدبية
manchester

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 3710
دعاء المنتدى : اللهم ارحمنا إذا اشتدت السكرات و توالت الحسرات و أطبقت الروعات و فاضت العبرات و تكشفت العورات و تعطلت القوة و القدرات اللهم ارحمنا إذا بلغت التراقي و قيل من راق و تأكدت فجيعة الفراق للأهل و الرفاق و قد حم القضاء فليس من واق
وصلاة وسلاما علي اشرف المرسلين والحمد لله رب العالمين

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 8:51 am

سهله ان شاء الله

بس دول ناس غلابه والله
عبدالرحمن محمد على
عضو فعال
عضو فعال
عبدالرحمن محمد على

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 37

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 23, 2010 9:53 am

عبيد الله كلهم غلابة فمحدش يتنطنط على حد
manchester
مراقب عام الكليات الأدبية
manchester

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 3710
دعاء المنتدى : اللهم ارحمنا إذا اشتدت السكرات و توالت الحسرات و أطبقت الروعات و فاضت العبرات و تكشفت العورات و تعطلت القوة و القدرات اللهم ارحمنا إذا بلغت التراقي و قيل من راق و تأكدت فجيعة الفراق للأهل و الرفاق و قد حم القضاء فليس من واق
وصلاة وسلاما علي اشرف المرسلين والحمد لله رب العالمين

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 24, 2010 10:35 am

كلنا سواسيه كاسنان المشط
عمرعبدالغفارحامد
عضو صاحب مكان
عضو صاحب مكان
عمرعبدالغفارحامد

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 11

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 26, 2010 11:08 pm

ياخوانا ماتزعلوش نفسكم وربنا ساعات نلتمس ليهم العزر ماحنا برضه بنخمهم وبنديهم الصابونه وبندخل نعمل اللى عايزينه وهما حارسينا من عالبوابه يعنى مش مدايقينا الجماعه ههههههههههههه ليه نزعل منهم بقى
هى جات عالكارنيه يعنى ماهم معروفين انه اغلبهم مش بيعرف يقرى اصلا يبقى هايبص فى كارنيهك ليه يعنى هى فشخره مثلا انت بس روح اعملك كارنيه كناس عند بانزيون وهما مش هايدققوا خالص واما يقفشوك قولهم انا الكابتن عمر المختار وجاى تحرى طوالى الولا الامين هايشربها شعب ابن ولا بلاش ههههههههههههههههههههههههههههههههه
محمد رمضان مهران
عضو فعال
عضو فعال
محمد رمضان مهران

ذكر
مساهماتى بمنتدى الجامعه : 53
دعاء المنتدى : اللهم انك عفو تحب العفو ف اعفو عنا

مُساهمةموضوع: رد: حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة   حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 23, 2010 3:22 am

ياريت يتم تطبيق حكم المحكمه الاداريه العليا بطرد الحرس الجامعى من الجامعات كلها زى جامعة القاهرة ويبدلوهم بى سكيورتى من المدنين حتبقى المعمله احسن بكتير ولا يتنكو عليك ولا حاجه

حرس الجامعة علي البوابة تناكة ما بعدها الواحد فاكر نفسه لواء وهو امين شرطة
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» فاكر يا إسماعيل..؟؟؟
» حقيقة مقتل ضابط شرطة اسوان
» شاهد اسلوب امين طلاب حقوق فى حواره مع السيد جمال مبارك
» للأهمية توضيح صورة غامضة (تكملة لموضوع امين اتحاد حقوق )
» دعوى تطالب بقبول الحاصلين على ليسانس حقوق كضباط شرطة